אלעד כמרקחה • הפשקווילים זועקים: "נמאס לנו מהבולדוזר"

דוד לזר 15 Comment on אלעד כמרקחה • הפשקווילים זועקים: "נמאס לנו מהבולדוזר"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיר אלעד ידעה שקט בשנה וחצי האחרונה, ראש העיר הנבחר ישראל פרוש שגבר על מועמד ש"ס צוריאל קריספל – הצליח להביא לשיתוף פעולה של כל הסיעות ולאחר שנים של מדנים ותככים – האחדות נראתה בעיר.

השבוע, הפיצוץ הגדול הגיע. ראש העיר פרוש שיגר מכתב פיטורים ליו"ר 'דגל התורה' בעיר אבי שטרן זאת בעקבות צו מניעה להזזת קראוונים – שהוציא שטרן כנגד דעתו האישית של ראש העיר.

מלשכת ראש העיר נמסר כי "ראש העיר רואה בחומרה את הניסיון של גורמים שונים לערב את הדרג הפוליטי בניסיונות להפרעה לפתיחת שנת הלימודים. כל מי שיפריע לתלמידי העיר ייאלץ לזוז".

בעקבות פיטוריו של נצגי דגל התורה, אמר השבוע יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' כי "אני לא אוהב את הדבר הזה, אני לא חושב שזה לכבוד לאלעד, אני חושב שזה יגרום נזק עצום לראש העיר, אנחנו תמכנו בו לראשות העיר. אני חושב שזה דבר שהיה אסור שיעשה, אני מקווה שהוא יחזור בו מהעניין הזה", כמו"כ, גפני הביע תמיכה מלאה בשטרן.

אבי שטרן

הבוקר (שישי) רחובות העיר אלעד היו מכוסים בפשקווילים שהזכירו ימי עבר בעיר שידעה מחלוקות רבות: "יו"ר דגל התורה הרב אברהם שטרן, אנחנו מחזקים את ידיך ותומכים בך, אל תשבר", על החתום: "תושבי אלעד שנמאס להם מהבולדוזר", נכתב בהם.

New Doc 21_1

גם פרשת הסמינרים לא תרמה לאחדות בעיר, בעמוד הרשת של 'צעירי ש"ס אלעד' נכתב אמש כי "אחינו הספרדים מהעיר אלעד, 30% ממצביעי ש"ס הצביעו לישראל פרוש ובכך העלו אותו לשלטון, למרות שמרן זצ"ל ביקש והתחנן קודם פטירתו לבחור במועמד שלו הפנתם לו עורף, והנה בימים אלו האמת כפרשיית הסימנרים התפוצצה ויצאה לאור, וכל בר דעת מבין ויודע שמה שהיה נשאר וההתעקשות לא לבחור במועמד ספרדי ראוי לא היתה במקומה", נכתב בעמוד.



15 תגובות

מיין תגובות
  1. 15

    לפעמים, יש אנשים שמתחממים ואומרים/כותבים בלי לחשוב על התוצאות….
    דוגמה לכך רואים בנכתב בדף למעלה.

  2. 14

    בולדוזר אמיתי לא יעזור לאף אחד עשה מה שאחרים לא עשו העיר הייתה בגירעון ראינו את זה בקיץ אחרון לדוגמא

  3. 13

    איך שרוליק פרוש הצליח להסתכסך עם כל העיר בזמן כ"כ קצר אף אחד לא מבין… ילד מוכשר

  4. 12

    כל היום אלעד אולי די

  5. 11

    אבי שטרן איש עשיה יקר וישר דרך. אם מישו נגדו, ולא משנה מי, אני תמיד יהיה לצידו. איש האמת.

  6. 10

    אבי שטרן הוא אינו איש ולא עשה דברים מועילים מעולם הוא זול ועקום דרך אם רק מישו אחד נגו ולא משנה מי ובעצם גם אם אף אחד לא נגדו לעולם לא אעמוד לידו איש שקר שחושב רק על עצמו

  7. 9

    "יו"ר שלומי אמונים וראש עירת אלעד ר' ישראל פרוששיחי' אנחנו מחזקים ידיך ותומכים בך אל תשבר תושבי אלעד שנמאס להם ממחלוקות ומאנשים שלא עושים כלום חוץ מלעשות ראש, בלאגן, ומריבות."

  8. 8

    מי שהוציא את הפשקווילים האלה זה לא אחר משטרן עצמו יפה לו אני חושב שקצת ענווה תעזור לו

  9. 7

    אבי שטרן, אוהבים אותך. נמאס כבר משלטון הילדותיות.

  10. 6

    רבותי אלול ! מה עם האיסור של הלבנת פני חבירו ברבים, די מספיק, גיוואלד עד מתי…

  11. 5

    אני חוזר על תגובתי מכתבה בעניין. שרוליק ה"בולדוזר", מזכיר את אריק הבולדוזר הבלתי נשכח (והנודע לשמצה). כשהכוח מופנה כלפי חוץ הוא מצויין אך כשהוא מופנה כלפי אחים ועוד ממניעים אישיים לגמרי, זה פינוי הרס וחורבן. צחוק הגורל שמאיר פרוש צריך לעמוד עכשיו לימין הבולדוזר המפנה, בזמן שבשעתו עמד וצעק געוואלד נגד הבולדוזר המפנה.

  12. 4

    ראיתם כדבר הזה שחבר מועצה מוציא צו הפסקת עבודה לראש העיר אפילו מנחם שפירא בבני ברק לא העז לעשות זאת לזייברט אבל האמת אני לא מלין עליו כל עוד וזעיליג יבחש כאן המצב יהיה ביש .

  13. 3

    הכסף שהיה בחופש האחרון הוא בזכות קריספל ולא אחר מתי שהוא הגיב למירי רגב בטוויטר אז את הקרדיט על הקיץ הוא של קריספל……
    וחוף מזה שילדי אלעד באמת לא נהננו מזה אלא רק בניברקים……
    נכון באמת שום ראש עיר חרדי לא העלה לבמה אישה שתנאם ותחמיא לו ותאמר" חברי ישראל פרוש" או"ידידי שי קטן" וכו…. בושה לעיר חרדית שכל הבחורות של המתקנים של הלונה פארק עם שרוולים קצרים מורמים עד לכתף ודי לתאור זה…….. אז באמת הגיע הזמן שישראל פרוש יחזור לשחק בחול כי בבנייין העירייה אין ארגז חול וגם כף ודלי לא מספקים לו שם אז שיאלץ לוותר……

  14. 2

    אליך ישראל פורוש איך אתה מסוגל לחתום על 18 בנות מחוץ לסמינרים14 בנות ספרדיותתת ואולי אים זה לא עבודה בעניים4 בנות אשכנזיות ולתת לסמינרים להפתח כרגיל שבנות לא מסודרות גועל נפש לב אכזר

  15. 1

    'שרולי'!!!!!!
    טוב שנזכרת באמת לשים שלטים ש"כאן שומרים שמיטה" הכל זה רושם על החוצניקים שמגיעים לאלעד, והשלט שבכניסה- בשביל מה?!?!?!?!?!?!
    בשביל תשומת לב, שוב מהחוצניקים??????
    במקום לקחת את התקציב שצוריאל קריספל השיג ולהשתמש בזה ב-ש-ב-י-ל-נ-ו!!! – התושבים שלךךךךךךך……
    אתה צריך קצת יותר שיקול דעת איך להשתמש בתקציבים שאתה מקבל- על מה להוציא את הכסף…… בשביל מה צריך בכל כיכר כזה שלטים ענקיים??, שיגידו "וואו תראו מה פרוש עושה כאן באלעד" , ובמיוחד שרק אחרי יומיים של הפעילות שמו את זה אז זה היה פשוט מיותר….. לפחות פעם הבאב תיישם את זה בזמן!!!!!!!!!!!!! אבל עדיף שלא תבזבז כסף ותקציבים על השטויות האלה בבקשה ממך ישראל פרוש תשתמש עם התקציבים בשבילנו -כי 'אתה של כולם',לא?!?!?! יש הרבה דברים שחסר כאן באלעד ,אז קדימה- לעבודה!!!!!!!